poniedziałek, 20 lutego 2012

A może by taak ... KONKURS !

... ciuszki dla Danbo ! ?   Tak też jestem tg zdania :)  Ale mam dla was pierwszy konkurs !!! :  )

No więc jak zawsze są 3 miejsca . : )   Nagrody ustalimy w swoim czasie , alee konkurs polega naa ...

Narysowaniu w Paincie lub na kartce zwykłej danba i jego ciuchów . Czyli Danbo w ubraniu . Prace przyjmuję do 1 marca. Nagrody bd owocne : )  Prace wysyłacie na maila :  danbo2456@o2.pl  . Jeśli lepiej wam się rysuje na zwykłej kartce, proszę bardzo . Wtedy zróbcie zdjęcie i wyślijcie maila z tym . Oczywiście do maila dołączcie jakiś kontakt ze sobą i gdzie was znajdę . : )    Na prace czekam i ocenię je w miarę możliwości : D

Daj z sb wszystko ^^  Oczywiście wszystkie 3 miejsca bd tu opublikowane a dodatkowo ubranko 1 msc . otrzyma SESJĘ NA DANBO !! :)   Taak ja też nie mg się doczekać ;  )  Bd także wyróżnienia .

Pomyślcie jak fajne by było, gdyby Danbo miał na sobie ubranka waszego autorstwa *-*

3 komentarze:

  1. Heej : )

    Jeju... naprawdę mogłabyś napisać posta o moim blogu ? Byłabym ci baaardzo wdzięczna! Mój blog nie ma tak dużo obserwatorów więc... Dziękuję ! Chętnie napiszę notkę o twoim blogu i konkursie.
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak fajnie :)
    Super konkursik :))
    Zaraz wyślę mejla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wysłałam już maila ;) super blog bede wchodzić <3

    OdpowiedzUsuń